WOLFTEAM FORUM HACK FORUM
<meta http-equiv="refresh" content="5;URL=http://www.forumoloji.com">

Join the forum, it's quick and easy

WOLFTEAM FORUM HACK FORUM
<meta http-equiv="refresh" content="5;URL=http://www.forumoloji.com">
WOLFTEAM FORUM HACK FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kale Nasıl Alınır..

Aşağa gitmek

Kale Nasıl Alınır.. Empty Kale Nasıl Alınır..

Mesaj tarafından ShadowLord Cuma Ağus. 06, 2010 5:55 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Construction Manuel of Obstacles: Savaşta karşılaştığınız ufak çitler.Savunan taraf kullanır.

Construction Manuel of Comand Post: Savaşta kullandığımız
çadırlar.Hayati öneme sahipler.Savaşta ölen guild üyeleri bu çadırdan
doğar.Eğer çadır kurmadıysanız ölenler jangandan doğar ki bu çok ciddi
zaman kaybı.Çadıra yakınsanız bi miktarda buff alırsınız.Dikkat etmeniz
gereken bu çadırlar tokmaklarla yıkılabilir.Kale alanında sadece 10
çadır yeri mevcut.O yüzden savaş başlar başlamaz yer kapmanızda fayda
var.Sadece
Comender at Fortless war ve Deputy Comander at Fortress War yetkisine sahip kişiler kullanabilir.

Combat flags ( savaş bayrakları) :
1. flag of combat : bu bayrak 24 metre etrafındaki 24 kişiye 2 dakika boyunca magical ve physical defansını %10 arttırır.
2. flag of defence : bu bayrak gene aynı özelliklerle 2 dakika boyunca
physical ve magical damage absorbation rate i %10 arttırır.
Silver Platen for Summoning Manho:Bizim tabirimizle tiger.Kale
savaşında kullandığımız monster.Sadece guild masterları kullanabilir.
Vibration Bomb:Kısaca bomba.önce rakibi seçin sonra bombaya sağ tıkayın.Güzel bi görüntü Smiley
özellikle 3-4 kişi aynı anda surlara fırlatırsanız epey rahatlatır sizi.
Stell Fortless Hammer:Kapı ve binaları yıkmak için kullandığımız
tokmaklar.Comander at Fortless War, Deputy Comander at Fortless War ve
Military Engineer yetkisine sahip oyuncular kullanabilir.Master dahil
guild başı 16 kişi yapar bu rakam.

Repair Tool:Kırılan yapıları tamir için kullanılır.Savunan taraf için gereklidir.

Guild masterları savaş başlamadan önce herkese savaş yetkilerini
vermeli mutlaka.Savaş başladığında hiç bi yetkiyi değiştiremez Ya da
silemezsiniz.

Gelelim nasıl savaşacağız ve taktiğimiz ne olacak nelere dikkat
edicez.Buraya yazdıklarım sadece kendi deneyimlerimiz.Bu taktikleri
onaylamayabilirsiniz belki sizde daha iyi fikirlerde vardır.Ancak bu
taktiklerle biz kaleyi çokda zorlanmadan aldık ve bu taktikleri
yaşadıkça oluşturduk.

Savaş başlamadan tüm malzemelerinizi tamamlayın yetkilendirme işini
bitirin ve kale içine ışınlanacağınız noktada toplanın.Tokmak ekibiniz
çok önemli.Çünkü kaleyi alacak adamlar onlar.Biz tokmak yetkisi için
full str chineese charları tercih ettik.Savaş alanı pvp alanı
deildir.Kaç kişi kestiğinizin hiç ama hiç önemi yok.Haritada gördüğünüz
4 bina yıkılmadan kale sahibi olamazsınız bunun içinde tokmak ekibiniz
çok sağlam olmalı.Eğer başka bir guild sizden 1 fazla tokmak darbesi
vurursa kale onlara gider size değil.Diğer tüm oyuncuların görevi bu
tokmak ekibini korumak olsun siz ölsenizde onların ölmesine izin
vermeyin.

Savaş başlar başlamaz hemen çadırınızı kurun eğer çadırınız yoksa zaten
baştan kaybettiniz demektir.Çadırınız yoksa ölen tüm guild üyeleri
Jangandan doğar ve savaş boyunca jangandan git gel yaparsınız.yanınızda
3-4 çadır olsun yıkarlarsa tekrar yapın.

Toplu hareket edin adam kovalamakla uğraşmayın ve union olarak bir kapı
seçin ve hep beraber o kapıya yüklenin.Guild başı 16 kişi tokmakçı
kullanabilirsiniz diğer herkes bu adamları korusun sadece. Kapı
tokmaklanırken surlardan size saldıracaklar.Siz surlara
saldıramıyosanız oturup tokmakçıların ölmesini izlemeyin.Tüm oyuncuları
kapının önüne yığınki savunan taraf kalabalık içinde tokmakçıları seçip
onlara atack yapması zorlaşsın.Siz ölürsünüz ama tokmakçılar sizin
sayenizde daha fazla darbe vurur.Tigerı tam kapı önünde kullanmanızda
fayda var. Tokmakçılar için özel party ler kurun.Biz 7 tokmakçı ve 1
resci olacak şekilde oluşturduk partyleri.Savaşta union yetkilerini
kaldırın sadece uniondan masterlar komut versin ve karışıklık olmasına
izin vermeyin.Mecbur kalmadıkça diğer saldıran guildlere dalmayın.Diğer
saldıran guildler size mavi renk görünür.unindaysanız zaten sorun yok
ama başka uniona ait bi oyuncuysa onlarında kaleye verdiği her zarar
sizin için kardır.Kale kalbine saldırı açılana kadar bence diğer
saldıran guildlere dokunmayın bırakın onlarda saldırsın.

Kapıyı kırmayı başarırsanız içerde kesinlikle dağılmayın.Küçük
kulelerle hiç uğraşmayın. Yıkmanız gereken sadece 3 kule ve eğer
bunları yıkmayı başarırsanız kale kalbi var.Kale kalbine bu 3 kuleyi
yıkmadan gitmeyin bile, çünkü kuleler yıkılmadan kalbe saldırmanıza
izin vermez.3 kuleyide yıkarsanız topluca kalbe geçin.Kalp çok önemli
kendi tokamakçılarınızı korurken rakip unionları tokmakçılarınıda
öldürünki kale size geçsin.Bu evreye kadar diğer unionların
tokmakçılarana dokunmazsanız işiniz daha çabuk biter.

Haritada çok önemli stratejik yerler var.Bunlar için önlem alırsanız işiniz çok kolaylaşır.Şimdi kısaca bunlardan bahsedelim.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 722x594.

Haritada numaralar silik çıkmış yapıların isimlerinden kendiniz numaraları çıkarabilirsiniz sry Embarrassed
Yıkmanız gereken binalar 1-2-3 nolu kuleler bunlar yıkılrsa 4 nolu kale
kalbine saldırı açılır burayıda yıkarsanız kale sizindir.Diğer kuleleri
yıkmanıza ve vakit harcamanıza hiç gerek yok.

5 nolu yapı Gate of Resurrection:Kaleyi savunan guild(buraya
dikkat union deil sadece guild) öldüklerinde burdan doğar.Kapıyı
kırdıysanız bu binanın başına sağlam bi ekip yollayın adamlar doğar
doğmaz pasif skillerini yapamadan hemen tekrar kesersiniz.

6 nolu yapı Gate of Charge: Bu binaya dikkat! kaleyi savunanlar
5-6-7 nolu binaları kullanarak herhengibirine ışınlanabiliyolar.Eğer bu
kapıdan saldırıyosanız kale içindeki veya Gate of Glory yakınındaki tüm
düşmanı bir anda arkanızda görebilirsiniz.

7 nolu yapı Gate of Glory:Savunan taraftaki kale sahibi
dışındaki unionu oluşturan guildler öldüklerinde burdan doğarlar.Yani
karşı uniondan bir oyuncuyu öldürdüğünüzde sizlerin arkasında
doğuyor.Mümkünse bi ekipte buraya koymakta fayda var doğar doğmaz
adamları doğrayabilirsiniz rahatlıkla.Buradan doğan düşman oyuncusu
tekrar bu binaya tıklayarak anında 5 Ya da 6 nolu yapıya
ışınlanabilir.Taktiğinizi oluşturuken bunları mutlaka hesaba katın.

Bunlar dışında Gate of Fortless yazılı en alttaki 3 yapı kale alanından
çıkmak için kullanılır.Kale alanından içeriye ışınlanırken hangi şıkkı
seçtiyseniz oraya gidersiniz.

Diğer önemli bir nokta ise 300 kişi sınırı örnek olarak en son
savaşımızda bizim kaleye 22 guild saldırdı biz 8 Türk guildi olarak
savunduk.Saldıran sayısının çok fazla olması büyük sıkıntı
yaratıyor.Kale alanında savaş başladığında populasyon sınırı var.Joymax
300 kişi olarak belirlemiş bu sınırı.Saldıran çoksa hiç oyalanmadan
girin savaş alanına çünkü sınır dolarsa içerdeki birinin ölüp janganda
doğmasını yada dc yemesini beklersiniz.Çadırı olan guildler için sorun
yok çünkü onlar sürekli savaş alanı içinde kalıyorlar.Bu olay bizim
başımıza daha önce geldi ve uzun süreler kaleye giriş bölümünde içeriye
girmeyi bekledik.Şu anda savunmada olduğumuz için bu durumu kendi
lehimize çevirdik kritik haftalarda union dışından bize destek vermek
isteyen guildler saldıran tarafta kayıt yapıyor.Tabiki kaleye değil
saldırmaya gelen guildlere saldırıyorlar Smiley (muhteşem bi taktik
)Hep populasyonu doldurup rakiplerin tamamı içeriye giremiyor hem
saldırı için gelmiş guildlerin çadırlarını yıkıp sürekli onları arkadan
rahatsız ediyolar.Bunu anlatmamamın nedeni aynı taktikle sizde yüzyüze
gelebilirsiniz.Kaleyi savunan guild union dışından 2-3 guildle anlaşıp
onları saldıran tarafa kayıt ettirebilir.Savaştan bir gün önce savaş
kayıtları bitiyor.Kayıt olduğunuz yerde hangi guildlerin hangi tarafa
kayıt yaptığı görünüyor.Mutlaka kontrol edin.Savunan tarafla dost bir
guildi saldıran tarafta kayıtlı görürseniz tuzak hazırlanmış
olabilir.Arkanızı kollayın derim Smiley

Umarım anlattıklarım azda olsa işinize yarar.Atladığım yada şu anda
aklıma gelmeyenler bilgiler varsa sonradan eklemeye çalışırım sormak
istedikleriniz yada eklemek istedikleriniz varsa konuşur tartışırız.İnş
diğer serverlardaki arkadaşlarımızda bizim gibi kaleyi alırlar bizlerde
savunma hakkında konuşuruz Smiley SAYGILARIMLA...
aReS ve unionları....Tibet sadece başlangıç Smiley iyi forumlar..



konu tamamen OxxxO adlı arkadaşa aittir ben bu sitedeki arkadaşlara yarımcı olsun diye alıntı yapıyorum.
arkadaşlar kale savaşında bu yazılanları uygularsanız mutlaka
kaznırsınız 50 kişi bile olsanız sorun olmaz ama mutlaka birlikte vede
disiplin içind eolun

Savunma

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Plan 3 asamadan olusuyor giris gelismeve sonuc^^

Giris Bolumu

Bildiğiniz düşman kuvvetleri kaleye girebilmek için savaş başladıktan
sonra 1, 2 ve 3 nolu kapılardan ısınlanarak savaş meydanına gelmektedir.
Sayımızın az ve dusman kuvvetlerinin sayısının cok fazla olması
nedeniyle dusmana ani ve yuksek hasar vericek saldirilar yapmaliyiniz.
Bunun icin savaşa giriş kapılarında. 1 warrior + 1 cleric + 2
wizard(veya daha fazla) gelicek sekilde dusman kuvvetlerini
beklemeliyiz.

Dusman savas basladıgında kalenin icine girer girmez karsısında warrior
ve cleric bufflarını almıs life ve berserker modunda 90 lvl bi wizardla
karsılasıcaklar.

O kadar kisi ayni anda isinlancagi icin dusman kuvvetlerinin
bilgisayarlari kasıcak onlar daha ne oldugunu anlamadan hepsi
kendilerini janganda bulacaktır.

Bu sekil dusman kuvvetleri olaya care buluncaya kadar devam edicektir.

Bu sekilde geri puskurtulen dusman kuvvetleri olayi cozene kadar savasin 20 ila 40 dakikaliık bolumu coktan gecmiş olacaktır.

Not: 2 wizard da sırayla zerklerini acmalıdır sadece bi wizard ilk puskurtme icişn yeterlidir.

Gelişme Bolumu A

Savasın 30 dk geçmesine ragmen cadır dahi kuramayan düşman kuvvetleri piskolojik olarak yıpranıcaktır.

Sayımızın az olması nedeniyle belli bi süre sonra dusman kuvvetleri
gucunu toplayıp sağ ve sol kapılardan tüm gucuyle saldıracaktır.

Uzaktan vurma kabiliyeti olan charlar düşman kuvvetleri yaklasmadan 1.
ve 2. kapı girişlerindeki surlara cıkıp kara birliklerine hava desteği
sağlıycaktır. Bu kısımda saldırı değil bir birimizi resleyerek düşman
kuvvetlerini üzerimize cekmemiz gerekiyor. Bunun sebebi ise cadırların
etrafında dusman birlikleri kalamasın. Kapı onlerinde bizimle uğraşan
dusman kuvvetleri cadırlarına bakma durumunda dahi bulunmıycaktır. Bu
sırada unionumuzdaki, destek birlikleri cadır yıkma işlemine
giricektir. Surlardaki wizardların yardımıylada 1. ve 2. kapıdaki
düşman kuvvetlerini yok ederek hepsinin jangana donmesini sağlamalıyız.
Bunu 1 - 2 dk icinde yapmamız gerekiyor [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.].

Gelişme A planı tutarsa tekrardan Giriş planına donulup aynı taktikle dusmanı kaleye sokmamaya calıscaz.

Gelişme Bolumu B

Düşman kuvvelerinin sayısı umduğumuzdanda fazla olursa eğer onları kapı girişinde durdurmamız imkansız olur. Bizi ezer gecerler [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

O zaman tüm kuvvetlerimizle surlara cıkıp kapıları kırmamalarını
sağlamalıyız. onlar kapıyı kırarken bizimde onarım timimiz kapı
arkasında calısmalı. Kapıyı acma fikrini aklınızdan bile gecirmeyin.
kapı acılırsa sayısı fazla olan dusman kuvveleri tarafında cok kotu bi
şekilde bozguna ugrar ve surları kaybederiz. Kapıların kırılması demek
içeriye 3 unionun birden girmesi demek [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] buda max 30 kişi olacak bizler için baya kotu olur.

Sonuc Bolumu

İnsallah buna gerek kalmaz :angel:

Olurda dusman kuvvetleri iceri girerse korumamız gereken en onemli yer
Orta kule sağdan ve soldan kaleye giren dusman kuvvetleri sağ ve sol
kulleri kolaylıkla yıkıcaklardır. Yapmamız gereken tum gucumuzle orta
kulede toplanıp Cadır timi cadırları yıkana kadar dusman kuvvetlerini
kesmeye calısmalıyız.

Bu planda en onemli faktor giriş bolumudur giriş bolumundeki takımlar ne kadar iyi iş yaparsa o kadar cok zaman kazanırız.

Plan 2

Savunma değilde saldırı için hazırlanalım ve kaleyi savaş sırasında
unionun korumasına bırakalım düşman kuvvetlerinden her hangi biri
kaleyi 30 dk içinde alsın bizde onlardan 1 bucuk saat içinde geri
alalım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ShadowLord
ShadowLord
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 3161 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 10236 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 446 Doğum tarihi : 11/07/92 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 19/07/10 Yaş : 31 Nerden Nerden : Eskişehir

https://wolfteam.forumdizini.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz