WOLFTEAM FORUM HACK FORUM
<meta http-equiv="refresh" content="5;URL=http://www.forumoloji.com">

SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

2 sayfadaki 7 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından orhun34 Bir Çarş. Ara. 01, 2010 8:47 pm

hımmm bir sorun cıkarsa ilk seni bulurum ona gore xD Very Happy

orhun34
Ast Er
Ast Er

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 6 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 01/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Çarş. Ara. 01, 2010 10:20 pm

Yaw dostum yemin ederim almak istiyorum ama güvenemiyorum bir türlü.

İnsanlık hali para alıp hileyi vermesen ne olacak. Hile o kadar pahalı değilde o itemler en az

3 4 milyar eder. Ama günemiyorum iste sen bi oyuna girsek bana gostersen. Söz satın alıcam

Bide ben 1 aylık alıcam senin karın ile bü hilenin toplam ne kadar ettini sölersen sevinirim.

Ama para yı alıp kacarsın obur dunyada bogazına yapısırım ona gore

Özel konusmak ister msn ekledim kabul et.

Kardeş once bana ezik bi çarının adını şifresini söylersin , karşılıklı geçer oynarız .Olduguna kanaat getirdiğinde adımı soyadımı veririm parayı ptt den yollarsın makbuzunu saklarsın.Eğer bi durum olursa makbuzunla koş mahkemeye faiziyle geri alırlar vallahi benden.Bankaya odersende banka dekontunu saklarsın.Sen sadece hack açıldığında buraya ss çek at bana o destek yeter.Elhamdulillah kimseyi dolandırmadım 3 kuruş dünya menfaati için bundan sonra dolandırmayıda düşünmüyorum.Tmm

RaCaSaMi
Moderator
Moderator

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından orhun34 Bir Perş. Ara. 02, 2010 8:23 am

Valla hiç kimseye bu kadar güvenmemiştim Very Happy ezik charımın adı ile sifresini verdim. Takır takır

itemleri saydırdı xDéé Beyler güvenebilirsiniz.

orhun34
Ast Er
Ast Er

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 6 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 01/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından muhammedda Bir Perş. Ara. 02, 2010 10:35 am

recasami msn ekledim kabul edebilirmisin


En son muhammedda tarafından Perş. Ara. 02, 2010 3:04 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

muhammedda
Acemi Er
Acemi Er

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 02/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından flox96 Bir Perş. Ara. 02, 2010 12:11 pm

EDİT///

By HellOfKsK35

MSN ADRESİ VERMEK YASAK DEĞİL...

DÜZGÜN TÜRKÇEYLE YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM...

flox96
SUPER MODERATOR
SUPER MODERATOR

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1105 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/07/10

Kullanıcı profilini gör http://www.pcduskunu.azbuz.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Perş. Ara. 02, 2010 12:28 pm

recasami msn ekledim kabul edebilirmisin (msn adresini kopyalamadım yasakmıs Smile )
gelmedi bana bişey ben seni eklicem kabul et

Mesajından birini siliyor ve sitede floodun cezası bann vede msn vermenin yasak olduğunu blirtiyorum....
neyle flood yaptıgımı bilmiyorum msn adresi konusundada kuralı bilmiyordum ozur o halde arkadaşlar hackı isteyen msn adresini bana ozel mesajla yazsın yazdıgınıda konuda genele belitsin (genele msn vermeden) ben sizi eklerim.

orhun sanada tşk ederim goruklerini yazdıgın için kimiside hackı alıyor msn enine resim koyuyor envanrterle buraya bi yorum yada ss ekleyip bi şeyler yazmıyor


En son racasami tarafından Perş. Ara. 02, 2010 12:33 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından flox96 Bir Perş. Ara. 02, 2010 12:31 pm

Flood u sen yapmadın muhammedda yaptı 2 mesaj olarak attı sana msn sini....



Forum kuralları bölmünü lütfen okuyun...


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
avatar
flox96
SUPER MODERATOR
SUPER MODERATOR

Wolfteam Oyundaki Adı : flox96 <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1105 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 1890 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 15 Doğum tarihi : 01/02/97 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/07/10 Yaş : 20 Nerden Nerden : Şuraya saçma sapan şeyler yazmayın

Kullanıcı profilini gör http://www.pcduskunu.azbuz.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından muhammedda Bir Perş. Ara. 02, 2010 12:34 pm

msn vermenin yasak oldugunu bilmiyordum k.bakmyın birdaha olmaz
avatar
muhammedda
Acemi Er
Acemi Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 7 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 0 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 02/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Perş. Ara. 02, 2010 12:36 pm

he tamam kardeş anlaşıldı sende uber yada envanter hacki gormek istersen online sın anladıgım kadarıyla anında cevap geldi cunku hadi girelim beraber bi el atalım

muhamedda sende burdasın galiba msn ekledim çevrimdısı gorunuyon ac goruselim istersen


En son racasami tarafından Perş. Ara. 02, 2010 12:38 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından muhammedda Bir Perş. Ara. 02, 2010 12:37 pm

isterim tabi görmeyi alacam çünkü girelim ozaman recesami msn de acıgım ama siz çevrim dışı gözüküyosunuz tekrar ekliyorum sizi


En son muhammedda tarafından Perş. Ara. 02, 2010 3:06 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
avatar
muhammedda
Acemi Er
Acemi Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 7 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 0 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 02/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Perş. Ara. 02, 2010 1:56 pm

yaf sende bende çevrimdısı gorunuyosun sana ozel mesajla başka bi msn adesi yazdım onu ekle bakalım bide
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından flox96 Bir Perş. Ara. 02, 2010 3:00 pm

Muhammad arkadaş 2. uyarım oluyor sana flood yapma lütfen bak önceki mesajında düzenle var onu tıklayıp ne ekliyeceksen eklersin....


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
avatar
flox96
SUPER MODERATOR
SUPER MODERATOR

Wolfteam Oyundaki Adı : flox96 <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1105 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 1890 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 15 Doğum tarihi : 01/02/97 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/07/10 Yaş : 20 Nerden Nerden : Şuraya saçma sapan şeyler yazmayın

Kullanıcı profilini gör http://www.pcduskunu.azbuz.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından GaMeRKiNg Bir Perş. Ara. 02, 2010 3:01 pm

moderatörüm haklı lütfen forum kurallarına uyunuz


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

İmparator NERON nasıl yakmışsa romayı CİMBOM uğruna yakarız bu dünyayı!!,
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
'Hayatta kimseye güvenmeyeceksin' demek saçmalıktır inan. Ama kime 'iki defa güveneceğini' hesaplamalı insan.

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Ben Dünya'ya insanları güçlü yapmak için gelmedim, onların güçsüzlüklerini kullanmak için geldim
Adolf Hitler

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
avatar
GaMeRKiNg
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : anilak96 <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 532 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 780 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 8 Doğum tarihi : 16/11/96 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 06/09/10 Yaş : 21 Nerden Nerden : Ankara xD

Kullanıcı profilini gör http://www.srotr123.tr.gg/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından Alsancak1985 Bir C.tesi Ara. 04, 2010 2:25 pm

Bende ALmak istiyorum Eklermisin Msn Arkadaşık isteği Gonderdim 1 Aylık Alıcam Eğer AlışVerışmiz Drust Geçerse Sınırsız alıcam Normalde Sıteden Alırım ama uraşmak istemiyorum
avatar
Alsancak1985
Er
Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 14 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 04/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından copala99hhh Bir C.tesi Ara. 04, 2010 2:39 pm

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ekle yada ben ekliyim.Bi el atalım .)
avatar
copala99hhh
Ast Er
Ast Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 9 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 11 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 0 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından HellOfKsK35 Bir C.tesi Ara. 04, 2010 7:44 pm

MSN ADRESİ VERMEK BAN SEBEBİ DEĞİL ARKADAŞLAR..


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

ÖZEL İMZA İSTEYEN ARKADAŞLAR Ö.M ATABİLİRLER....

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
avatar
HellOfKsK35
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi

Wolfteam Oyundaki Adı : HellOfKsK35 <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 955 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 10063 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 516 Doğum tarihi : 29/08/96 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/07/10 Yaş : 21 Nerden Nerden : İzmir/Karşıyaka

Kullanıcı profilini gör http://www.vitamin-matematik.tr.gg

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir C.tesi Ara. 04, 2010 9:18 pm

Bende ALmak istiyorum Eklermisin Msn Arkadaşık isteği Gonderdim 1 Aylık Alıcam Eğer AlışVerışmiz Drust Geçerse Sınırsız alıcam Normalde Sıteden Alırım ama uraşmak istemiyorum demişsin alsancak bir iki kişi ekledi hangisi sensin bilmiyorum kabul ettiklerimdensen titret goruselim olayı acıkladıgım zaman sende çalışma prensiplerimde benim insanları dolandırma şansımın olmadığını anlayacaksın Ben derimki iki defa para verme ama hack almak istediğine göre birileri mutlaka kazık amıştır: Ben onlardan değilim bunu hackı kullanmaya başladıında lutfen sende forumda yaz yeter bana: Şu an güven sorununu anlıyorum haklısın Ben akşamları 19 00 dan sonra genelde açık olurum müsait olduğunda bi oda kurup oynayalım inş.

copala 99 kardeş [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ekle yada ben ekliyim.Bi el atalım .)
demişsin eklemişsinde kabul ettim. Almayı dusunuyorsan atalım ama dusunmuyorsan lutfen meşgul etme kardeş
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından Alsancak1985 Bir Paz Ara. 05, 2010 8:45 am

Ekledim kardeşım Seni ama iç online olmuyorsun sami raca yaziyor isminde Ben EdepAdap__ adli mailde ismim kabul edersen sevinirim
avatar
Alsancak1985
Er
Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 14 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 04/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Paz Ara. 05, 2010 6:17 pm

Arkadaşlar önemli bir konudur lütfen okuyunuz :
Yeni karşılaştıgım bir dolandırıcılık olayıyla ilgili hemen yorum yazmam gerekiyordu. Renan koç işimli [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] bu msn adresine sahip bir dolandırıcı [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] burda gordugunuz adreste başlangıç paketiyle video çekmiş sonra demiş bu envanter hack bu kadarla kalmamış kendisi birde yorum yazmış super çalısıyo vs. diye buraya kadarı beni ilgilendirmiyo ama daha sonra milletten hesabına para yatırtmış ve geriyede benim msn adresimi vererek hackı burdan alacaksın demiş kimse benimle kendi msn adresimle bizzat gorüşmeden kimseye para felan yatırmasın.Aksi takdirde giden paralarınızdan biz sorumlu değiliz.

Ekledim kardeşım Seni ama iç online olmuyorsun sami raca yaziyor isminde Ben EdepAdap__ adli mailde ismim kabul edersen sevinirim
demiş alsancak kabul ettim ve gunduzleri işyerinde oldugum için ancak akşam 19 00 dan sonra açık olabiliyorum akşamları açarsan gorusuruz inş.
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından Alsancak1985 Bir Paz Ara. 05, 2010 6:28 pm

BEnde Bir şey Eklemek istiyorum Aliserdem isminde Biride hack satiyor almayin benı kandırdı sız kandırmasın 30 tl diyor sınırsız bir Eğer size biri 30 tl sınırsız hack diyorsa bilinki sızın paranızda gozu var itin
avatar
Alsancak1985
Er
Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 14 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 04/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Paz Ara. 05, 2010 8:19 pm

Alsancak kardeşimiz : BEnde Bir şey Eklemek istiyorum Aliserdem isminde Biride hack satiyor almayin benı kandırdı sız kandırmasın 30 tl diyor sınırsız bir Eğer size biri 30 tl sınırsız hack diyorsa bilinki sızın paranızda gozu var itin
açıkladıgın için saol kardeş millet bilsin herkesi bi şey değil arada ben kaynayacagım yaf....

muhammedda kardeşimiz : reca arkadaşımız dogru sölüyor renan ismli kişi dolandırıcıdır bir süredir banada satmaya çalışıyordu ama söledikleri pek inandırıcı gelmemişti. dün ne m4l oldugunu anladım o kişinin reca sami arkdaşımızda konuya tam olarak acıklama getir di sagolsun
demiş bildiklerini yazdıgın için tşk ederim. o siteyede yazdım heifin sahtekar oldugunu başka boyle bir şey duyarsanız lutfen paylaşın: Millet o sahtekarların yuzunden bizede hep aceba gozuyle bakıyor.

Bu arada orhun34 kardeş hwidin aktif olmuş hayırlı olsun , güle güle kullan aman piyasadaki satılan silahları kullan Smile
1 - 2 ss atsanda arkadaşlar gorse diyorum ne dersin ?
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından Alsancak1985 Bir Salı Ara. 07, 2010 4:34 pm

Racasami kardeşım Msn Online olmuyorsun maşallah xD
avatar
Alsancak1985
Er
Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 14 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 04/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Salı Ara. 07, 2010 5:00 pm

UYARI : Hackı alıpta parasını vermeyen msn açmayan telefon numaramı verdiğim halde bana hiç bir açıklamada bulunmayıp ortadan kaybolmayı tercih eden arkadaşlar :
Bu gece 24 00 a kadar benim le irtibata geçmediğiniz takdirde dolandırıcılığa teşebbüs ettiğiniz kanaatine varılarak (Dolandırıcılara boşuna para kaptırırsınız size hack satan insanları dolndırmaya kalkarsınız siz her şeye müstehaksınız düşüncesiyle ) msn konuşma kayıtları sitede yayınlanarak o kişilerin maskesi düşürülecek , bununla yetinilmeyerek ; hackınız hakkında Sean a , format attım eski hwidimi iptal edin yeni hwidim budur diyerek uydurma bir hwid verilecek ve her ne kadar ödemiş olduğum paradan zararım olsada hackin o kişiyede yar olmaması sağlanacaktır.
YAZIKLAR OLSUN SİZE

Alsancak Racasami kardeşım Msn Online olmuyorsun maşallah xD demişsin daha öncede yazdığım gibi işten geliş saatim 19 00 dır arada oyuna girsemde o saatten 23 30 a kadar genelde online oluyorum. Oyun aralarında msn e bakarım yaz diceni biraz bekletebilirim ama cevap vermeden msn kapatmam bi iznillah
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından fmrsword Bir Çarş. Ara. 08, 2010 6:02 pm

bende almak istiyorum fm.r_sword@hot ekle
süresiz alcam
bakalım çalısıyosa büyük bi ihtimal calısıyodur
avatar
fmrsword
Üst Er
Üst Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 20 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 19 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 0 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 12/11/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından Alsancak1985 Bir Çarş. Ara. 08, 2010 6:47 pm

Kardeşım ben gördüm çalişiyor Guvenebilirsin
Arkadaşımız yalancı olsa zaten konu sabitlenmezdi
avatar
Alsancak1985
Er
Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 14 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 04/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Çarş. Ara. 08, 2010 9:09 pm

fmrsword demişsin ki :
bende almak istiyorum fm.r_sword@hot ekle
süresiz alcam
bakalım çalısıyosa büyük bi ihtimal calısıyodur
Çalışıp çalışmadığını denemek için yarın 19 00 dan sonra herhangi bir saatte 1 vs 1 oynayalım kardeş...
Sen silah ismi soyle ben alıp karşına geleyim.Kanaat eder almaya karar verirsen msn eklemişsin zaten kabul ettim msnden goruşürürüz.Hackın bendeki fiyatları zaten konunun başında yazıyor.
Önceden bazı arkadaşlara güven dairesinde parayı almadan hack satışımız olmuştur.Ancak bunun yanlış bir yöntem olduğunu deneme yanılma yöntemiyle anlamış bulunmaktayız.Bu yüzden para elime geçmeden hiç bir işleme başlamıyorum bilgilerinize.Siz güvence istiyorsanız makbuz yada banka dekontlarınızı saklayınız.

Alsancak kardeş demişsin ki : Kardeşım ben gördüm çalişiyor Guvenebilirsin
Arkadaşımız yalancı olsa zaten konu sabitlenmezdi

Tşk ederim.


En son RaCaSaMi tarafından Paz Ara. 26, 2010 10:49 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından Alsancak1985 Bir Perş. Ara. 09, 2010 7:58 pm

Hwid Aktıf Olsun Resimleri Bır Bır Dizecem Buraya ozaman Racasami Arkadaşımızın Doru Soyledini Anlarsınız çok yardımı Dokundu Saolsun Silahlari gosterdi Havalarda uçtu xD yanımda doğuyor S2 oynadım o kurt insan olarak geliyor xD Yani Hwid Aktıf olsun Resimleri koyacam


Evet Arkadaşlar Hwid Aktıf oldu Dakıkar Sonra resimleri buraya koyacam ozaman Racasmi Arkadaşımın Dediklerını Doru Oldunu Anliyacaksını NOT :Racasmi Arkadaşmızdan başkasına Guvenmeyin Sizi kandırrılar Benden Soylemesi
avatar
Alsancak1985
Er
Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 14 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 04/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Cuma Ara. 10, 2010 5:57 pm

Hayırlı olsun kardeşim oyuna dalmadan once bi kaç ss çek bi gonder burayada sonra sabaha kadar oyna sorun degil sende saol destegin ve guvenin için bu arada o yanında dogmam envanterde yok o uber hacktı
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından Alsancak1985 Bir Cuma Ara. 10, 2010 8:28 pm

racasami Arkadaşımızdan aldım Hack Envanter Hackınden Bazi Resimler Herşeyi kendi Halleti Kurulum vs Satış alışı vs .... Güvenebilirsiniz [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
avatar
Alsancak1985
Er
Er

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 14 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 3 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 04/12/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SE4NX UBER , SE4NX UBER ENVANTER HACK SATIŞ ve KURULUMU

Mesaj tarafından RaCaSaMi Bir Cuma Ara. 10, 2010 9:54 pm

Alsancak kardeş çok tşk ederim sana yadırmışsın hakkatende screenleri rep yetkim olsaydı bende sana rep yagdıracaktım bakalım oda olur inş. Gule gule kullan kardeşim.
avatar
RaCaSaMi
Moderator
Moderator

Wolfteam Oyundaki Adı : Kayıt Yok <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 86 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 674 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 15/10/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

2 sayfadaki 7 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz