WOLFTEAM FORUM HACK FORUM
<meta http-equiv="refresh" content="5;URL=http://www.forumoloji.com">

Join the forum, it's quick and easy

WOLFTEAM FORUM HACK FORUM
<meta http-equiv="refresh" content="5;URL=http://www.forumoloji.com">
WOLFTEAM FORUM HACK FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Saw II: Flesh & Blood

Aşağa gitmek

Saw II: Flesh & Blood  Empty Saw II: Flesh & Blood

Mesaj tarafından ShadowLord Ptsi Kas. 22, 2010 5:49 pm

Saw, yani Testere filmleri tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de çok popüler. Şu günlerde serinin yeni filmi 3D olarak vizyonda ve yine seriyi sevenlerin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Bazı kişiler filmi beğenmezken, bazıları ise serinin diğer filmleri gibi sevdi. Her şeye rağmen şurası açık ki Testere film serisi çok uzatıldı. Popüler bazı filmlerin oyunuyla karşılaşıyoruz, ama açıkçası Testere'nin oyunuyla karşılaşmayı beklemiyordum. Geçen yıl PC, Xbox 360 ve PS3 için piyasaya çıkan Saw'ın oyunu beklentilerimin çok üstünde çıkmıştı. Tamam, belki asla 1. sınıf bir oyunla karşı karşıya değildik; ama oyuna genel olarak baktığımızda hemen hemen herkesin beklentilerinin üstünde bir yapımla karşılaştığını söyleyebiliriz.

Genel olarak filmlerin oyunları kötü olduğu için Saw'ın da oyunu çok kötü olur diye düşünmüştük, fakat oyun bazen kendini tekrar etse de garip bir şekilde joy pad'i elimizden bırakamıyorduk. Sonuç olarak sizi bilmem, ama ben ilk Saw oyununu uzun süre oynadım ve oyunlarda bulmacalardan çok aksiyonun ön plana çıktığı bir dönemde ilk Saw oyunu bulmacalarıyla bana ilaç gibi gelmişti.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Çok küçük bir bütçeyle yapılmasına rağmen oldukça iyi satış rakamlarına ulaşan Saw'ın devamının yapılacağını düşünmüştük, nitekim öyle de oldu. İlk oyunun ilk geliştiricisi Brash Entertainment kapanınca oyunu bitirmek Zombie studios'a düşmüştü. Saw II: Flesh & Blood'un geliştiricisi de Zombie studios oldu. 1994 yılında kurulan Zombie studios'un genel olarak pek de başarılı oyunlar yaptığını söyleyemeyiz, Saw'ın başarası ise Brash Entertainment'in oyunun genel tasarımını yapmasına bağlanıyor. Saw II: Flesh & Blood'u oynadıktan sonra 1. macerayı yarıda bırakmak zorunda kalan Brash Entertainment'in ilk oyuna ne kadar büyük katkı sağladığını anladık. Küçük bir bütçeyle yapılmasına rağmen oldukça iyi satışlar yapan Saw'ın devam oyununun da mükemmel olmasa bile en azından bizi tatmin etmesini bekliyorduk, fakat beklentilerimizin çok altında bir oyunla karşı karşıyayız. Küçük oyun geliştiricileri bile yeterince emek vermeden sırf cebimizdeki paraya göz koydukları için oyun çıkarırlarsa daha ne diyebiliriz ki?

Saw II: Flesh & Blood, ikinci film ile üçüncü film arasında geçiyor. Bu defa ana kahramanımız ilk oyundaki kahramanımız David Tapp'in oğlu Michael Tapp oluyor. Oyunun küçük bir bölümünü de Campbell Iman ile oynadığımızı belirtelim. Pighead tarafından kaçırılan Michael, şimdi hem hayatta kalmak, hem de babasının intikamını almak için mücadele etmek zorundadır. Tabi bu o kadar da kolay olmayacak. Bunun için tıpkı ilk Testere oyunundaki ve filmlerdeki gibi birbirinden zorlu bulmacaları çözüp sizi bir anda öldürecek tuzaklardan kurtulmak zorundasınız. Ayrıca çevrede sizi öldürmek için bekleyen Jigsaw'ın diğer kurbanları ile de mücadele etmelisiniz. Flesh & Blood'un ilk oyundaki ile benzer görsel yapısı var, o nedenle bir devam oyunu oynadığınızı hissediyorsunuz. İlk oyundaki gibi bu oyunda da Unreal Engine kullanılmış. Tabi ortada bazı farklılıklar da var. Öncelikle grafikler ilk oyundaki kadar iyi değil. İlk oyundaki ışıklandırmalar ve kaplamaların kalitesinde düşüş var. O nedenle ilk oyundaki atmosferi tam olarak hissedemeyebilirsiniz. [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İkinci oyundaki delinmiş-yıkılmış duvarlar, bulmacayı çözmeden geçmemizin imkansız olduğu demir kapılar, rutubetli ve pis mekanlar siz tanıdık gelecektir. Tıpkı ilk oyundaki gibi bazen bir (veya bir kaç) apartmanda değil de odalardan oluşan dev bir şehirdeymiş gibi hissediyorsunuz. Oteller, fabrikalar ve kanalizasyonlar arasında dolaşırken her an tetikte olmanız gerekiyor.

Bir kapıyı açarken birden bire bir tabanca veya keskin bir demir yaşamınıza son verebilir. Kısacası Saw'ın dünyasını yakından takip edenler için oyundaki mekanlar, hatta bulmaca ve tuzaklar yabancı gelmeyecektir. Sakın mekanların veya tuzakların benzerliğine kapılıp da oyun hakkında hemen iyimser düşünmeye başlamayın, çünkü oyunda çok fazla olumsuzluk var. Benim gibi ilk oyunu sevenler bile bu oyunda büyük hayal kırıklığına uğrayabilirler.


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ShadowLord
ShadowLord
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi

<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 3161 <b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 10236 <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 446 Doğum tarihi : 11/07/92 <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 19/07/10 Yaş : 29 Nerden Nerden : Eskişehir

https://wolfteam.forumdizini.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz